Закон поширюється на всіх операторів ринку харчових продуктів, незалежно від етапу харчового ланцюга, включно із закладами громадського харчування, а також на усі харчові продукти, призначені для кінцевого споживача, незалежно від способу їх реалізації. Згідно з чинним законодавством харчовими продуктами є також дієтичні добавки (наприклад, вітамінні комплекси) та дитяче харчування.
Законом передбачено перелік вимог до розміщення інформації про харчові продукти залежно від розміру та виду упаковки продукції, а також способу її реалізації. Зокрема, окремі види інформації про харчові продукти можуть надаватися наступними шляхами:
- на упаковці фасованих харчових продуктів або на прикріплених до них етикетках (вимога до розміщення обов’язкової інформації);
- у супровідних документах (з гарантією, що такі документи супроводжують відповідний продукт або надаються до або одночасно з доставкою продукту);
- засобами дистанційного зв’язку.
Інформація зазначається словами, числами, а також може додатково виражатись за допомогою піктограм та символів.
Перелік обов’язкової та додаткової інформації про харчові продукти, що доводиться до відома споживача, закріплено у статтях 6, 7 та додатках до ЗУ «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів».
Закон передбачає перехідний період для операторів ринку, а саме: харчові продукти, які відповідають вимогам законодавства щодо надання споживачам інформації про харчові продукти, що діяло до запровадження Закону, але не відповідають його вимогам, можуть вироблятися та/або вводитися в обіг протягом трьох років після введення в дію Закону (тобто до 06 серпня 2022 року). В обігу такі харчові продукти можуть перебувати до настання кінцевої дати споживання або закінчення строку придатності.