Уряд схвалив відповідні зміни, розроблені до Закону України «Про рекламу».

Міністерство охорони здоров’я України підготувало проект змін до 21 статті Закону України «Про рекламу», що стосуються заборони використання телефонів для реклами дієтичних добавок.

Необхідність вносити зміни викликана численними скаргами до МОЗ України на недобросовісних продавців. Реклама у засобах масової інформації пропонує та пропагує населенню використовувати дієтичні добавки у якості лікарських засобів.

Як зазначено у скаргах, за номерами телефонів, що зазначаються в рекламі певних дієтичних добавок, відповідають особи, які видають себе за представників закладів охорони здоров’я, науковців, посадових осіб.

Працівники таких кол-центрів реалізують дієтичні добавки як лікарські засоби, пропонують компенсації за неефективне лікування та, користуючись довірою людей, використовують усі доступні методи, щоб заволодіти їхніми коштами.

Звернення щодо можливих шахрайських дій зазначених осіб спрямовані за належністю до Міністерства внутрішніх справ України. У відповідь МВС інформує МОЗ, що перевірки за даними діями припинені у зв’язку із відсутністю фактів, які б вказували на наявність кримінального правопорушення.

Проект Закону України погоджено без зауважень з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством фінансів України, Державною регуляторною службою України. Зауваження Міністерства юстиції України враховано в повному обсязі. Під час процедури громадського обговорення проекту Закону України шляхом розміщення на офіційному веб-сайті МОЗ України пропозицій та зауважень не надходило.

Довідково: дієтична добавка – харчовий продукт, що споживається у невеликих визначених кількостях додатково до звичайного харчового раціону, який є концентрованим джерелом поживних речовин, у тому числі білків, жирів, вуглеводів, вітамінів, мінеральних речовин (цей перелік не є виключним), і виготовлений у вигляді таблеток, капсул, драже, порошків, рідин або інших формах.

Джерело інформації: www.moz.gov.ua

Залишити відповідь